יום שני, 18 בספטמבר 2023

2023-24 ליגה 4 נוף הגליל 0:1 הפועל כפר סבא

      עונת 2023/24 - ליגה לאומית - מחזור 4

 
 
ליגה לאומית - מחזור 4 
 
יום שני 18/9/2023, שעה: 19:00, אצטדיון: גרין, נוף הגליל
 
הפועל נוף הגליל 0:1 הפועל כפר סבא (0:0 מחצית)
 
שערים:
נוף הגליל:     (57) נבו שדו 0:1  


שופטים:
ראשי:              אביב קליין
עוזר שופט 1:   גיא קליפר
עוזר שופט 2:   עבדאללה עזאם
רביעי:              רועי גולדשטיין


הרכבים:
ביתית 
 - הפועל נוף הגליל
----------------------------------------
98        תומר ליטבינוב
17        סאלח חוסיין
5          יבגני ברקמן
33        עלי כיאל
2          סידיקי ג'ווארה     (13) צהוב, (46) חילוף יוצא 1
9          נבו שדו              (57) שער 0:1, (65) צהוב
18        שי מוסינקו
23        אוהד רבינוביץ'    (42) צהוב, (89) חילוף יוצא 4
8          אופיר מזרחי
70        אלחסן קייטה      (76) חילוף יוצא 3
10        סמיר פרהוד       (63) חילוף יוצא 2
 
מחליפים
19        איתמר גורי        (46) חילוף נכנס 1
11        אלון בוזורגי        (63) חילוף נכנס 2
91        קוין ריינשטיין     (76) חילוף נכנס 3
77        גוליאן שלופה     (89) חילוף נכנס 4

שחקנים שלא שותפו
93        דורון מיכאלי  
4          תומר לבנון
16        ירין סרדל
26        ליאם ביתן
30        עידן דוד

מאמן:     ויסאם חליליה    /    מוטי איווניר


אורחת - הפועל כפר סבא
----------------------------------------
1          אביחי דהן
3          רז ברוכיאן
6          יהושע שטרימלינג    (63) חילוף יוצא 3
30        גרגוי עבדולי
20        עומרי בן הרוש
12        דניאל מור יוסף       (84) חילוף יוצא 5
30        סת' קוואקו אוסיי     (46) חילוף יוצא 1
26        דניאל שניאור         (63) חילוף יוצא 4
39        רוסלו רודליזיו ולייטר
9          רועי בן שמעון
11        דודו ביטון               (55) חילוף יוצא 2


מחליפים
47        דניאל גולאני           (46) חילוף נכנס 1
8          איאד חאג              (55) חילוף נכנס 2, (83) צהוב
27        אופק משה ראובן    (63) חילוף נכנס 3
99        טום ברקוביץ          (63) חילוף נכנס 4
17        עלי דחלה              (84) חילוף נכנס 5

שחקנים שלא שותפו 
55        אריאל רחמים ברדוגו
23        טל נעים
24        אלון דמול
77        רוי בקר







אופיר מזרחי ויבגני ברקמן חוגגים את נבו שדו את שער הניצחון




נבו שדו עם שער הניצחון בדקה ה57


השחקנים חוגגים את הניצחון בחדר ההלבשה




מוטי מלכה פורש ממשחק פעיל, יום חמישי, 14.9.2023


מוטי מלכה תלה את הנעליים - אתר Hapoelnh

הודעת הפרישה של מוטי מלכה
זהו. נגמר. הפרפרים בבטן רגע לפני שעולים לחימום, ההכנות לפני היציאה למגרש ביום של משחק, ההרגשה שמרעידה את הגוף אחרי שרואים את הכדור ברשת וכן, גם האכזבה אחרי הפסד.
אחרי 32 שנה שהכדור הוא חלק בלתי נפרד מחיי, הגיע הזמן להיפרד.
איך נפרדים? מה כותבים? מה עושים עכשיו?
קודם כל להודות לקב״ה שנתן לי את האפשרות ליהנות ולהתפרנס מהדבר הזה שנקרא כדורגל ! 🙏🏻
לאבא שלי הגדול מכולם, תודה! שתמיד היית שם ביציע, תומך, מלווה ומכוון ברגעים המשמחים וגם בכאלה שפחות.
למועדונים ששיחקתי בהם ולמאמנים שזכיתי לשחק תחתם , לשחקנים שחלקם הפכו להיות משפחה ולאוהדים שנתנו הרגשה הכי טובה בעולם! תודה!
לסוכן הענק שלי,אדם קידן שהפך מזמן לחלק מהמשפחה. תודה שתמיד עשית את הכל שיהיה לי טוב ושאהיה מבסוט במקום שאני משחק.
לכל הקרובים שהתפללו להצלחתי🙏🏻תודה🙏🏻
לאחרונה והכי חשובה - אשתי אהבת חיי❤️ תודה שהקרבת כל כך הרבה בשבילי ובשביל הקריירה שלי, שהיית צריכה לסבול אותי אחרי הפסדים, ולשמוח איתי אחרי ניצחונות וגולים.
לצערי הפציעה האחרונה גרמה לי להבין שיש דברים שהם יותר חשובים מהכל וזה המשפחה.
אני נפרד מהמגרש כשחקן, אבל לא מהכדורגל. אין לי ספק שאמצא את המקום והדרך להישאר במקצוע שאני כל כך אוהב⚽️❤️.
מאחל לעצמי ומאמין בעזרת השם,שהשנה החדשה תיהיה מלאה בבריאות ובאתגרים חדשים!
ומאחל לכולכם שנה טובה וחג שמח!🥂
אין עוד מלבדו 🙏🏻
 
  


 

 

 
 
טבלה - מחזור 5

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה